Lina

1 dag kvar = IMORGON

Publicerad 2008-04-17 08:27:06 i I huvudet på Lina,

Wooho! känns toppen! och idag skiner solen!

image31

Soliga dagar gör mig alltid på bra humör, och dessutom sov jag bättre inatt! Yeah!
Nu har jag inne en tvätt, så jag får det bortgjort också!
Sen är det grupparbete kl 11, och det känns bra!
Jag jobbar med en så bra grupp så det är ingen tvekan om att det kommer gå jättebra för oss ;)
Det känns KUL!

Today is a good day



hmpf, uppdatering efter tvättningen!
I godan ro gick jag för att ta ut tvätten... men INGEN torkmöjlighet fanns! Av 8 torktumlare är 4 stycken TRASIGA, och har varit det ett bra tag. Alltså, 4 torktumlare snurrade i godan ro med 30 min torktid kvar, 2 torkskåp var fullproppade och jag hade tre maskiner med fuktiga rena kläder som ville bli torra! Det var droppen för mig och jag ringde felanmälan! Man tänker ju alltid att någon annan ska göra det, men fuck det! Jag ringde och nä, ingen annan hade ringt sa killen jag fick prata med, men han skulle skicka någon att titta på dom. Så förhoppningsvis kan man snart få plats med att torka sina kläder! Just nu är mitt badrum fullt av fuktiga kläder...
Ni kan tacka mig senare
image5

Kommentarer & tankar

Dela med dig av dina tankar!
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Jag är en helt vanlig person som drömt stort och siktat framåt. Flyttade hemifrån som 16-åring, drog en si sådär 100 mil hemifrån efter studenten och fann kärleken i både min nya stad och i han som blev min make. När något går mig emot finner jag på nya sätt att ta mig framåt, jag jobbar nu med mitt drömyrke och är precis där jag vill vara. Problemlösare, ihärdig, feminist, dansare och kärleksfull är några ord som kan beskriva mig. Livsmotto: "He hannel int om å rå ve, he hanne om å ta i tills he följ ve!"

Kategorier

Historisk tillbakablick

Prenumerera och dela