Lina

Innan jag berättar om min födelsedag....

Publicerad 2008-04-19 12:38:44 i I huvudet på Lina,

Ska snart fixa ihop bilder osv, har inte fått tag på alla än, men lugn det kommer...

Först vill jag bara tacka för en trevlig kväll igår! och tack för alla fina gratulationer från mina nära och kära! <3


sen ska jag berätta vilken min nya bästa låt är! ;) HAHA



OBS! Skit i videon den är inte relevant, ni kan gärna lägga den i en flik under nåt roligare fönster (läs bloggar) och bara lyssna.
Jag har en kul historia till den här låten också, Det var så att för ett rätt bra tag sedan så var jag och my på gymmet och så stannade vi upp helt plötsligt... "Vad spelar dom för låt? Vad SJUNGER HON?? " Så vi var tysta och lyssnade... och sen började vi asflabba. haha! Sen var det inte så mkt mer med det, än att vi reagerade varje gång vi hörde låten på gymmet.
Döm om min förvåning när dom började spela låten på radion också och jag kunde ta reda på vad dom heter. Så jag laddade ner låten, och har den även på originalspråk -deutch- ;)

Kommentarer & tankar

Dela med dig av dina tankar!
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Jag är en helt vanlig person som drömt stort och siktat framåt. Flyttade hemifrån som 16-åring, drog en si sådär 100 mil hemifrån efter studenten och fann kärleken i både min nya stad och i han som blev min make. När något går mig emot finner jag på nya sätt att ta mig framåt, jag jobbar nu med mitt drömyrke och är precis där jag vill vara. Problemlösare, ihärdig, feminist, dansare och kärleksfull är några ord som kan beskriva mig. Livsmotto: "He hannel int om å rå ve, he hanne om å ta i tills he följ ve!"

Kategorier

Historisk tillbakablick

Prenumerera och dela