Lina

Jag <3 H&M aka jättemodeintresserade Linas modeblogginlägg

Publicerad 2008-04-10 17:33:09 i I huvudet på Lina,

Jag och PP var på stan idag och fördrev lite tid... Efter en tids kringströvande hamnade vi på H&M där vi snabbt kunde konstatera det vi redan visste... Vi älskar H&M...

Utan egentliga pengar i börsen fyndade jag dom här :

image66

Look at this! som typ Paris Hilton (eller vilken modebloggare som helst för den delen) skulle sagt.. 149 kr!!! Jag upprepar... 149!
sommarjacka/ jeanskavaj. Superhärlig, den är skön och snygg och praktisk.. och det bästa av allt... BILLIG! Me like

image65

198 kr, Ett tunt somrigt vitt linne med en halv väst på :D Det är alltså bara framsidan som är väst! Sen att jag ser helt uttryckslös och sliten ut är inget vi behöver lägga på minnet va :)

PP däremot fyndade en HEL väst! en kostymväst, snygg och stilren! Bild kasnke kommer senare, vi får se hur det lyckas på den fronten.. :)

Summan av kardemumman.. vi gillar H&M... SKARPT!

Sen blev det ett par dojjor också.. men dom är från wedins och hamnar därför inte på bild i detta H&M-tillägnade blogginlägg... Men ni som ser mig lite nu och då kommer snart att få skåda skönheterna! .. hm.. okej, lite överdrivet.. det är vita låga tygskor med dödskallar på, ehehe... :P

Kommentarer & tankar

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-04-10 17:38:52

HM har bra saker. Sen att deras slavarbetare i U-länderna dör i förtid av deras förkastilga villkor skiter vi i. Bara vi ser snygga ut väl :P

Postat av: anna

Publicerad 2008-04-10 17:40:12

hej jag glömde vad jag hette. kom på det sen. så skrev det där man ska skriva sitt namn

Postat av: Lina

Publicerad 2008-04-10 17:40:32

Anna förstör inte det här nu! jag vet att du älskar H&M minst lika mkt som alla andra :P

Postat av: anna igen

Publicerad 2008-04-10 17:41:27

Nej säg ett plagg jag har som du vet är därifrån. vavavava :P just det hööö

Postat av: Lina

Publicerad 2008-04-10 17:42:25

Du har köpt hårfärg från H&M huff

Postat av: anna

Publicerad 2008-04-10 17:43:17

Men det är ju inte HM:s märke.

Postat av: Lina

Publicerad 2008-04-10 17:45:50

men lägg ner nu! :P då går du miste om mycket ändåååå... *känner mig blond* :P höhöhöööö

Postat av: brunetten anna

Publicerad 2008-04-10 17:47:08

Märks att jag inte är blond :P haha nej okej. prutt. bajs. lite så. öhh höö:P

Postat av: Marianne johansson

Publicerad 2008-04-12 09:35:56

Va snyggt,men du, du är mycket snyggare än Paris Hilton. Går ej att jämföra. Faster

Postat av: Syster <3

Publicerad 2008-04-12 11:43:20

snyggt! ;) saknar dig puss

Dela med dig av dina tankar!
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Jag är en helt vanlig person som drömt stort och siktat framåt. Flyttade hemifrån som 16-åring, drog en si sådär 100 mil hemifrån efter studenten och fann kärleken i både min nya stad och i han som blev min make. När något går mig emot finner jag på nya sätt att ta mig framåt, jag jobbar nu med mitt drömyrke och är precis där jag vill vara. Problemlösare, ihärdig, feminist, dansare och kärleksfull är några ord som kan beskriva mig. Livsmotto: "He hannel int om å rå ve, he hanne om å ta i tills he följ ve!"

Kategorier

Historisk tillbakablick

Prenumerera och dela