Lina

Kul ny mat!

Publicerad 2008-04-29 15:39:26 i I huvudet på Lina,

Jag har handlat bland annat groddar och färska rädisor i knippe idag! Är jag inte duktig så sägimage5

Har luskat fram ett par roliga, lättlagade och nyttiga recept som jag tänkt prova inom snar framtid! :D Det blev inte ens så dyrt som jag var rädd för = jag kan handla så här oftare!
Inte en enda godisbit följde med mig på vägen ut! :)

Ikväll blir det pizza vars botten är gjord på keso som står på menyn, lägger upp bilder om det ser gott ut sen :P

Härligt härligt väder, lite blåsigt men det får man ta... och här sitter jag inomhus och bloggar! skäms på mig ;P

Kommentarer & tankar

Postat av: Joakim Forsberg

Publicerad 2008-04-29 15:45:08

Vad sägs som en blogg där humor blandas med nöje, musik, sport, nyheter och en smutta allvar?

Tycker du det låter intressant så bör du såsom många andra kika in hos min blogg du med :)

Postat av: Amanda

Publicerad 2008-04-29 16:05:53

Botten gjord på keso? Låter intressant, har du länk till receptet? =)

Postat av: Jessica

Publicerad 2008-04-29 17:50:34

Tjo! :) Såg din ryggtavla med, haha. men jag hann inte stanna tyvärr :P fick skynda mig förbi bara :)
hoppas du får en fin valborg, det ska jag försöka ha i alla fall, spontan lär den bli i alla fall :) jag har liksom inte orkat planera något, rätt skönt :P vi ses! kram

Postat av: Saya

Publicerad 2008-04-29 21:10:56

Jag väntar mig en uppdatering här på bloggen sen (inklusive recept) om hur det blev. :)

Dela med dig av dina tankar!
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Jag är en helt vanlig person som drömt stort och siktat framåt. Flyttade hemifrån som 16-åring, drog en si sådär 100 mil hemifrån efter studenten och fann kärleken i både min nya stad och i han som blev min make. När något går mig emot finner jag på nya sätt att ta mig framåt, jag jobbar nu med mitt drömyrke och är precis där jag vill vara. Problemlösare, ihärdig, feminist, dansare och kärleksfull är några ord som kan beskriva mig. Livsmotto: "He hannel int om å rå ve, he hanne om å ta i tills he följ ve!"

Kategorier

Historisk tillbakablick

Prenumerera och dela