Lina

Hej världen!

Publicerad 2008-08-11 21:09:58 i I huvudet på Lina,

Idag har jag och PP inhandlat en TV!

Hörde ni! EN TV!

Sweet. Nu har vi jag fixat (PP kämpade i 30 minuter.. jag klev in, tog en titt på problemet och löste det, om PP frågar löste han det, alternativt så löste vi det tillsammans ;) ) inkopplingen av HDMI-kabeln mellan Ps3 och TV så det ska bli bättre kvalla på bilden. Hör hur PP spelar i bakgrunden och utropar "Jäklar vad mycket bättre det är!" osv. och det är ju alltid kul att ha en nöjd pojkvän :)

Hade ett bra samtal med mor idag också, saknar henne och familjen så otroligt mycket ibland. Det är verkligen tråkigt att det inte finns möjligheter för unga människor i min hemkommun, då är det nästan så att jag hade stannat. Nu är dock verkligheten som den är och jag befinner mig just nu i örebro som nybliven sambo och i väntan på jobb. Hej, jag heter Lina, är 20 år gammal, sambo, bor 100 mil från min familj, arbetslös och i desperat behov av träning!

Welcome to my life

Nu sa PP lugnt från TV:n "Vad glad jag är" Det är alltid kul att höra :) Vi har ett lugnt förhållande just nu, känns skönt. Låt det vara så! .. eller... massa passion på en weekend nånstans vore inte helt fel ;)

Kommentarer & tankar

Dela med dig av dina tankar!
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Jag är en helt vanlig person som drömt stort och siktat framåt. Flyttade hemifrån som 16-åring, drog en si sådär 100 mil hemifrån efter studenten och fann kärleken i både min nya stad och i han som blev min make. När något går mig emot finner jag på nya sätt att ta mig framåt, jag jobbar nu med mitt drömyrke och är precis där jag vill vara. Problemlösare, ihärdig, feminist, dansare och kärleksfull är några ord som kan beskriva mig. Livsmotto: "He hannel int om å rå ve, he hanne om å ta i tills he följ ve!"

Kategorier

Historisk tillbakablick

Prenumerera och dela