Lina

Jag är fri!

Publicerad 2008-08-28 11:04:00 i I huvudet på Lina,

Detoxen är oficiellt över och jag firade med att kliva upp tidigt (07.50) och dra till coop och inhandla nygräddade ostfrallor, ägg och juice!

Hoppade sedan in i duschen för en välbehövlig avskrubbning och ansning. Fräsh som en nyponros väckte jag min älskade sambo och tillsammans festade vi på bröd med kokt ägg och kaviar! MUMS!

Förresten så hade jag glömt hur härlig tidiga mornar är! :D Superhärligt väder, friska vindar, solen som glimtar fram och en slags ro i luften och hos de människor man möter  :)

Som svar på Ajlas fråga om hur jag känner mig efter detoxen så måste jag säga att rent kroppsligt känner jag ingen skillnad direkt (har inte vägt mig under perioden så jag vet inte hur det är på den fronten, men det var ju inte mitt syfte heller) Däremot känner och har jag känt en slags lättnad i psyket :P Alltså, jag har haft mina fasta mat-rutiner, jag har vetat att jag käkat bra och så vidare. Det har varit mer av en mental resa, och det känns toppen!   Jag vill absolut fortsätta planera mina måltider mer i förväg och gärna låta dom ta lite längre tid, det är härligt när måltiden får ta tid :)


Kl 12 ska jag bege mig till blodcentralen och lämna plasma igen :) sedan är det jobb till kl 20.

Ha en bra dag!

Kommentarer & tankar

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-08-28 22:12:16

Hur ofta får man lämna plasma egentligen 8-) haha they gonna take it all, ooh noo :D

haha nejdå;)



jag ska ta följa detoxen & ta piller (örter hihi) i 20 dagar :D ho ho :D



wish me luck :D



(åt min sista måltid idag - mcdonalds :( )



Postat av: Ayla

Publicerad 2008-08-28 22:12:22

Hur ofta får man lämna plasma egentligen 8-) haha they gonna take it all, ooh noo :D

haha nejdå;)



jag ska ta följa detoxen & ta piller (örter hihi) i 20 dagar :D ho ho :D



wish me luck :D



(åt min sista måltid idag - mcdonalds :( )



Postat av: Ayla

Publicerad 2008-08-28 22:12:42

varför blev det två inlägg 8-)

Dela med dig av dina tankar!
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Jag är en helt vanlig person som drömt stort och siktat framåt. Flyttade hemifrån som 16-åring, drog en si sådär 100 mil hemifrån efter studenten och fann kärleken i både min nya stad och i han som blev min make. När något går mig emot finner jag på nya sätt att ta mig framåt, jag jobbar nu med mitt drömyrke och är precis där jag vill vara. Problemlösare, ihärdig, feminist, dansare och kärleksfull är några ord som kan beskriva mig. Livsmotto: "He hannel int om å rå ve, he hanne om å ta i tills he följ ve!"

Kategorier

Historisk tillbakablick

Prenumerera och dela