Lina

Nyanländ norrlänning

Publicerad 2008-12-15 11:36:53 i I huvudet på Lina,

Kom således hem till mor, far och bror igår (syster i lycksele) Heeelt underbart! Men har alltid en liten tår i ögat av saknad efter min egna lilla minifamilj i örebro, aka PP (även fast man kunde tro att tåren kom av kattallergi!
Hade glömt hur det känns att bo med tre katter :P Ett ständigt kliande i ögonvrån om man glömmer tvätta händerna efter en mysstund med någon av herrekatterna.)

Hur som helst så märktes det på en gång att jag var hemma. Igår fick jag utföra två av följande högt karaktäristiska göromål:

1. Pulsa ut i skogen och såga ner en julgran (med min bror och far) kan även noteras att jag hade ett par kycklinggula täckbyxor och powerskor på mig! + pannlampa! haha!

2. Skotta snö!

Kan det bli bättre? Nä skulle inte tro det. Kram på er alla!

Kommentarer & tankar

Postat av: jessica

Publicerad 2008-12-16 22:07:16

hehe täckbyxor och pannlampa! vilken kontrast :P

Dela med dig av dina tankar!
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Jag är en helt vanlig person som drömt stort och siktat framåt. Flyttade hemifrån som 16-åring, drog en si sådär 100 mil hemifrån efter studenten och fann kärleken i både min nya stad och i han som blev min make. När något går mig emot finner jag på nya sätt att ta mig framåt, jag jobbar nu med mitt drömyrke och är precis där jag vill vara. Problemlösare, ihärdig, feminist, dansare och kärleksfull är några ord som kan beskriva mig. Livsmotto: "He hannel int om å rå ve, he hanne om å ta i tills he följ ve!"

Kategorier

Historisk tillbakablick

Prenumerera och dela