Lina

Alla hjärtans dag!

Publicerad 2008-02-14 08:38:39 i I huvudet på Lina,

och absolut inte något jädrans "Valentine's day" NEJ alla hjärtans dag. PUNKT!

Hest inte något alla <3ans dag heller.

Alla hjärtans dag är redan en kommersiell grej, men vi behöver ju inte låta det växa och bli helt amerikanskt.


Det här är iallafall den andra alla hjärtans dag jag "firar" med en pojkvän, sist var det 2005 tror jag, jo det var det. Men nu är jag äldre mognare och gladare :D
Eftersom PP är förkyld så ska vi inte fira med att gå ut och busa på stan, vi ska försöka hitta på nåt stillsamt hemma, se film och bara umgås! Det ser jag väldigt mycket fram emot, eftersom det var ett tag sen vi umgicks ordentligt han och jag. Vi har gått lite promenader, men det är rätt svårt att kramas när man ska gå samtidigt!

Nåja, Nu ska jag äta frukost och sen trycka in mitt tal.

Hoppas ni får en trevlig alla hjärtans dag, såväl singlar som par!

image25

Kommentarer & tankar

Dela med dig av dina tankar!
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Jag är en helt vanlig person som drömt stort och siktat framåt. Flyttade hemifrån som 16-åring, drog en si sådär 100 mil hemifrån efter studenten och fann kärleken i både min nya stad och i han som blev min make. När något går mig emot finner jag på nya sätt att ta mig framåt, jag jobbar nu med mitt drömyrke och är precis där jag vill vara. Problemlösare, ihärdig, feminist, dansare och kärleksfull är några ord som kan beskriva mig. Livsmotto: "He hannel int om å rå ve, he hanne om å ta i tills he följ ve!"

Kategorier

Historisk tillbakablick

Prenumerera och dela