Lina

Fest ikväll och LYX

Publicerad 2008-02-08 15:39:15 i I huvudet på Lina,

Även fast mitt liv inte är kantat av cosmopolitan och senaste ELLE, så sitter jag här nu, med en lermask! Svalkar skönt och det känns som att huden i ansiktet andas! Jag menar, hur coolt är inte det! det här borde jag göra oftare :D

Ikväll blir det inflyttningsfest hos carro och mårten, så då passar det ju att vara lite extra fin i huden (det kommer säkert sluta med att det visar sig att jag är överkänslig mot lermasken och får massa röda blämmor i ansiktet!)

Nåväl, ingen cosmo för mig i baren ikväll iaf, jag är STUDENT och vi dricker kvällens öl för 39 spänn.

Kommentarer & tankar

Postat av: anna

Publicerad 2008-02-08 15:44:39

mitt liv är cosmo. sen att jag alltid spiller ut den är väl en annan femma:P

Postat av: Christin

Publicerad 2008-02-08 15:47:52

Lermask låter härligt att göra!

Postat av: Mandiz

Publicerad 2008-02-08 16:05:04

Vilken fin blogg!

Dela med dig av dina tankar!
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Jag är en helt vanlig person som drömt stort och siktat framåt. Flyttade hemifrån som 16-åring, drog en si sådär 100 mil hemifrån efter studenten och fann kärleken i både min nya stad och i han som blev min make. När något går mig emot finner jag på nya sätt att ta mig framåt, jag jobbar nu med mitt drömyrke och är precis där jag vill vara. Problemlösare, ihärdig, feminist, dansare och kärleksfull är några ord som kan beskriva mig. Livsmotto: "He hannel int om å rå ve, he hanne om å ta i tills he följ ve!"

Kategorier

Historisk tillbakablick

Prenumerera och dela