Lina

Fy vad tråkig jag är!

Publicerad 2008-02-18 21:02:02 i I huvudet på Lina,

Idag har varit en tråkig bloggdag IGEN!

Gick upp strax efter 7 och var på gymmet kl 8. Körde 15 min trampmaskin, och 10 min eliptical innan magen blev sur på mig för att jag inte ätit ordentligt med frukost. Så då gick jag hem och käkade.

Duschade och blev människa. Skrev mitt tal för denna vecka, en beskrivning. För att hålla ett tal på 3-4 min krävs ca 400-500 ord. Jag skrev på i rasande takt och helt plötsligt satt jag med ett manus på drygt 800 ord!
Såååå.. det blev till att banta talet en aning.

Tja, spelade lite escape-spel och sen gick jag och PP på en liten promenad, gick hem till mig och drack te och försökte lösa "escape from pear room"... vi klarade det inte ens med walkthrough *arg*

Besökte ica och tränade efteråt med my där vår tränare från skellefteå försäkrade oss om att det är snö från gävle och uppåt! *Puh* sa vi då :D

Har fikat äppelbröd med paprika och gurka och nu är det nervarvning innan det är dags för en ny dag imorgon!

Kommentarer & tankar

Postat av: Saya

Publicerad 2008-02-18 23:19:25

Min tankekarta är klaaaaar! Tjohooo!! Och jag är ytterst osäker på om det är snö vid Gävle.. Iaf inte i Gävle - och det finns det ju hyffsat säkra källor till :)Natti natti! Hörs imorgon!

Dela med dig av dina tankar!
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Jag är en helt vanlig person som drömt stort och siktat framåt. Flyttade hemifrån som 16-åring, drog en si sådär 100 mil hemifrån efter studenten och fann kärleken i både min nya stad och i han som blev min make. När något går mig emot finner jag på nya sätt att ta mig framåt, jag jobbar nu med mitt drömyrke och är precis där jag vill vara. Problemlösare, ihärdig, feminist, dansare och kärleksfull är några ord som kan beskriva mig. Livsmotto: "He hannel int om å rå ve, he hanne om å ta i tills he följ ve!"

Kategorier

Historisk tillbakablick

Prenumerera och dela