Lina

Tentaplugg

Publicerad 2008-02-21 09:02:36 i I huvudet på Lina,

Vaknade imorse och tänkte ut och springa! Sen kände jag efter och är öm i halsmandeln, den vänstra... Så jag klev upp, duschade, tog på mig en tjocktröja och en halsscarf för att inte bli sjuk! (oj vad hemskt att jag inte kunde springa idag)

Käkade GRÖT till frukost, nu dricker jag te, varvar ner/upp? för att sätta igång med tentaplugget igen... "skriv om följande mening fem ggr utan att ändra innebörden: Vårt parti står för en bra politik"

SUCK

Fruktte är gott iaf, och så blir det förmodligen lasagne med älskling ikväll! Vi ska laga den tillsammans, för att förra gången vi skulle laga mat så var tiden inte med på vår sida, så jag var tvungen att göra den själv så den nästan var klar när PP kom tillbaka från systemet.
Jag drömde inatt att jag lagade maten själv ändå, surt. Varför drömmer man om det? haha
Som igår när jag drömde att jag var lärarpraktikant hos en av superpedagogerna i "klass 9A" och hon tyckte jag var exemplarisk image5

Kommentarer & tankar

Dela med dig av dina tankar!
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Jag är en helt vanlig person som drömt stort och siktat framåt. Flyttade hemifrån som 16-åring, drog en si sådär 100 mil hemifrån efter studenten och fann kärleken i både min nya stad och i han som blev min make. När något går mig emot finner jag på nya sätt att ta mig framåt, jag jobbar nu med mitt drömyrke och är precis där jag vill vara. Problemlösare, ihärdig, feminist, dansare och kärleksfull är några ord som kan beskriva mig. Livsmotto: "He hannel int om å rå ve, he hanne om å ta i tills he följ ve!"

Kategorier

Historisk tillbakablick

Prenumerera och dela