Lina

Tråkig bloggdag

Publicerad 2008-02-12 22:03:47 i I huvudet på Lina,

Det har inte hänt nånting alls värt att skriva om idag.

Har skrivit min vederläggning som sagt, läst lite kurslitteratur, varit på ICA med anna, pantat burkar, haft djupa samtal med anna ang hennes liv, skrivit "kram" typ hundrafemti gånger till saya, gått en promenad med PP och haft bra samtal med honom, köpt toapapper! äntligen, så nu kan jag bajsa igen! (i min blogg får man skriva ordet bajs, anna det är fritt fram att kommentera), gungat en sån där stor rund gunga med botten, ätit samma mat till både lunch och middag (mat-kreativititen från igår var som bortblåst), skrivit en tråkig blogg, köpt aftonbladet OCH bilagan VUXENPOÄNG!

Nu är det avrundning på G

Natt natt

Kommentarer & tankar

Postat av: anna

Publicerad 2008-02-13 09:22:28

men bajs är så jävla bra. för det kan man säga till så mycket. om en tröja som är brun. hm..den är bajsbrun till färgen, om saker som går snett. typ en sax på foten. jävla bajs! sen om folk. typ han har bajs i huvudet. fast vad äckligt om det faktiskt vore så..tänk o inte ha en hjärna..nej oer and out från mig. eh

Dela med dig av dina tankar!
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Jag är en helt vanlig person som drömt stort och siktat framåt. Flyttade hemifrån som 16-åring, drog en si sådär 100 mil hemifrån efter studenten och fann kärleken i både min nya stad och i han som blev min make. När något går mig emot finner jag på nya sätt att ta mig framåt, jag jobbar nu med mitt drömyrke och är precis där jag vill vara. Problemlösare, ihärdig, feminist, dansare och kärleksfull är några ord som kan beskriva mig. Livsmotto: "He hannel int om å rå ve, he hanne om å ta i tills he följ ve!"

Kategorier

Historisk tillbakablick

Prenumerera och dela