Lina

UTLÄST OCH ÖVER!

Publicerad 2008-02-04 22:14:23 i I huvudet på Lina,

Har läst ut sista, SISTA Harry Potterboken! Känner mig ungefär som Maria en bloggare jag läser, som förklarade sin sorg när hon sett klart alla säsonger av sex and the city. Vad ska man göra nu? gå över till någon annan, sagan om ringen?.. NEJ, sörja såklart.. sen kanske jag läser nån annan bok jag har i bokhyllan.. men inte än!

Tack Harry Potter, tack alla andra trollkarlar och mugglare.. och TACK JK ROWLING!

(Imorgon blir det semlor med pajjken!)





Förresten, hade hittills värsta bussresan med 12an idag HUFF!
Åkte förbi engelska skolan där tydligen ALLA elever slutat och skulle med... typ femhundraelva barn som skulle på den redan nästan fulla bussen! SUCK de trängdes och klängde och skrek och hade sig! De tryckte på stopp-knappen helatiden å tillslut stannade busschauffören och sa att han inte skulle köra förrens de slutade, en medpassagerare, kille ca 20-30 år skrek åt ung(ursäkta)jävlarna att dom skulle skärpa sig, och då blev de lungnare. Men dom var fortfarande för MÅNGA. Ursäkta, jag behöver mitt private space tack...

Kommentarer & tankar

Postat av: anna den koola

Publicerad 2008-02-05 13:50:01

storstadsfeeling:P

Postat av: Maria

Publicerad 2008-02-07 21:38:23

Ja, visst är det SORGLIGT?! =) Viktigt att ta sig tid att sörja och minnas...
Själv har jag iaf Harry Potter-boken kvar att läsa. Och om du inte redan har den, så rekommenderar jag varmt att se SATC-boxen! Värsta lyxiga vardagskvällsnöjet, ens liv blir plötsligt fullt av glamour =)
(Fast du är ju ung och snygg och student, så du har säkert redan massa glamour i ditt liv!)

Dela med dig av dina tankar!
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Jag är en helt vanlig person som drömt stort och siktat framåt. Flyttade hemifrån som 16-åring, drog en si sådär 100 mil hemifrån efter studenten och fann kärleken i både min nya stad och i han som blev min make. När något går mig emot finner jag på nya sätt att ta mig framåt, jag jobbar nu med mitt drömyrke och är precis där jag vill vara. Problemlösare, ihärdig, feminist, dansare och kärleksfull är några ord som kan beskriva mig. Livsmotto: "He hannel int om å rå ve, he hanne om å ta i tills he följ ve!"

Kategorier

Historisk tillbakablick

Prenumerera och dela