Lina

Genusvetenskap A -check

Publicerad 2008-01-18 13:04:52 i I huvudet på Lina,

Ja, idag hade jag min opponering som gick väldigt smärtfritt. 11 PM som skulle gås igenom på tre knappa timmar. Mitt var bland de sista och eftersom vår lärare är som hon är så drog dom första ut på tiden och de sista blev bara igenomhafsade för att alla skulle hinna få höra NÅGON kommentar iaf.
Summa sumarum fick jag inte prata så mycket och jag blev godkänd på sista delkursen också.

Genusvetenskap A 30hp G

Känns skönt att ha det bortgjort nu i alla fall.

Dags att börja plugga (gå igenom) Juridisk översiktskurs A som jag har tenta på imorgon 14-18. Huvvaligen, har inte läst juridiken på jättelänge känns det som. Bajs på mig för det. men jag tror det kommer gå okej. Har 5 p till godo till tentan pga min eminenta rättsfallsanalys som fick högsta poäng! image5
Funderar på om jag ska ta och sitta i allrummet och plugga kanske... där finns det mer yta att sprida runt alla mina saker.

Fusk är iaf att min snygga kompis ANNA ska festa ikväll, och jag kan inte hänga med :( Har jag otur ska pojkvän ut och festa också, men har jag däremot tur så sparar han sitt festande till imorgonkväll, och då kan jag vara med :D

Jag vill ha GODIS. fast jag och PP ska kanske springa idag. men det regnarimage6

Usch, igår åt jag massa sånna där snacks, som jag ju skrev om... jag har lovat mig själv att det ALDRIG ska hända igen! Jag trodde att jag åt luft, för dom är ju så knapriga och krispiga och smälter i munnen...

Förresten märkte jag nu att jag har en bula i bakhuvudet... har ett vagt minne att jag slagit mig lätt i nått, men minns inte vad och när, eller vem jag var med.. för jag var med nån.. PP? ... hm.. får återkomma i detta ämne, Mysteriet med bulan på mitt huvud... to be continued.

Kommentarer & tankar

Postat av: Vanja

Publicerad 2008-01-18 13:45:47

Mysteriet om bulan ihuvudet är löst : För vild i sänghalmen (ohh jag använde ett gammaldags ord för älskog). Hursomhelst! Jag löste det åt dig. Fundera inte mer på det nu :)

Heya hey!

Dela med dig av dina tankar!
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Jag är en helt vanlig person som drömt stort och siktat framåt. Flyttade hemifrån som 16-åring, drog en si sådär 100 mil hemifrån efter studenten och fann kärleken i både min nya stad och i han som blev min make. När något går mig emot finner jag på nya sätt att ta mig framåt, jag jobbar nu med mitt drömyrke och är precis där jag vill vara. Problemlösare, ihärdig, feminist, dansare och kärleksfull är några ord som kan beskriva mig. Livsmotto: "He hannel int om å rå ve, he hanne om å ta i tills he följ ve!"

Kategorier

Historisk tillbakablick

Prenumerera och dela