Lina

Hurtigadagen igen!

Publicerad 2008-01-27 11:02:48 i I huvudet på Lina,

Nyss frukost, sen prom med anna, sen GYMMET! :D och sedan förhoppningsvis mer promenader eller nåt.

Drömde att jag var på gymmet inatt, förmodligen för att jag planerade det igår redan. Det var jag och massa gymnasieelever på studieresa?? och alla var fulla! haha, ja, utom jag då som tränade så svetten sprutade.

När jag vaknade var jag också helt övertygad om att det var måndag! vilket iofs hade varit OK eftersom jag är ledig på måndag, men ändå.. Haha, och det roligaste är hur jag kom på att det inte kunde stämma... Igår tog jag nämligen sista pillret på min p-pillerkarta, och första pillret på nästa är alltid på en söndag. alltså, var det söndag igår så borde jag ha käkat första pillret på den nya kartan, men det visste jag ju att jag inte gjort. då började jag bli orolig att jag GLÖMT ta det pillret igår! Så jag famlade smabbt upp mobilen där jag låg i sängen och kollade kalendern; SÖNDAG *Puh*

Kommentarer & tankar

Dela med dig av dina tankar!
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Jag är en helt vanlig person som drömt stort och siktat framåt. Flyttade hemifrån som 16-åring, drog en si sådär 100 mil hemifrån efter studenten och fann kärleken i både min nya stad och i han som blev min make. När något går mig emot finner jag på nya sätt att ta mig framåt, jag jobbar nu med mitt drömyrke och är precis där jag vill vara. Problemlösare, ihärdig, feminist, dansare och kärleksfull är några ord som kan beskriva mig. Livsmotto: "He hannel int om å rå ve, he hanne om å ta i tills he följ ve!"

Kategorier

Historisk tillbakablick

Prenumerera och dela