Lina

Invigning av gym(m)et och 1000 kr fattigare

Publicerad 2008-01-24 15:53:49 i I huvudet på Lina,

Heter det förresten gymet eller gymmet? ett gym flera gymm? hm.. njaee.. gym, gymmare, gymmmast, gymnast? Äh, jag lägger ner detdär nu!image6

Jag och My ska iallafall gå på gymmet strax, och skaffa oss allkort, därav 1000kr fattigare, men det kanske lönar sig sen om man kan komma i alla urväxta kläder och låssas som att man köpt dom på second hand och att man är jättecool.
Det ska bli intressant att skåda gymmet iaf! Sen är det handboll ikväll! det måste jag se :D

Jag och sandra har suttit idag och funderat på för- och nackdelar med om elever ska få betygsätta lärare. Vi ska "debattera" imorgon enligt de 5 beståndsdelarna propositio, ratio, confirmatio, exornatio och conplexio... de ni image5

Imorse var jag jätteduktig! image19 Tvätt för hela slanten! Trots att ÖBO inte städat eller fixat i tvättstugan sen december! Jag börjar allvarligt på att fundera på om det var nån tjänst som försvann efter jul som inte blivit tillsatt än... det börjar se ut om att själva... bor där!

Kommentarer & tankar

Postat av: Sandra

Publicerad 2008-01-28 20:43:18

Det heter "Gymmet", annars blir det ju ett starkt G i "Gymet",...låter helknas! :)

Dela med dig av dina tankar!
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Jag är en helt vanlig person som drömt stort och siktat framåt. Flyttade hemifrån som 16-åring, drog en si sådär 100 mil hemifrån efter studenten och fann kärleken i både min nya stad och i han som blev min make. När något går mig emot finner jag på nya sätt att ta mig framåt, jag jobbar nu med mitt drömyrke och är precis där jag vill vara. Problemlösare, ihärdig, feminist, dansare och kärleksfull är några ord som kan beskriva mig. Livsmotto: "He hannel int om å rå ve, he hanne om å ta i tills he följ ve!"

Kategorier

Historisk tillbakablick

Prenumerera och dela