Lina

Jag måste vara ganska skillad

Publicerad 2008-01-15 22:49:09 i I huvudet på Lina,

Idag har jag både fått höra att jag är rolig när jag har tråkigt, samt att jag lyckades knåpa ihop ett superkoolt rim utan att jag menade det!
Är inte det något så säg! ;D

Gick på en lång promenad X-antal varv runt tybble idag med herr paronsson ;) Det var mys! Tycker om våra samtal!



Är det bara jag som funderar på att fixa hem en unibet-cd?

Kommentarer & tankar

Postat av: Vanja

Publicerad 2008-01-15 23:53:33

Jag tycker inte att du ska det, hujedamig.. fyfan. Bespara digsjälv och alla i din närhet den pärsen. Dom hjärntvättar folk med den där förbannade reklamen så pass intensivt, att tillochmed jag tänkt på att beställa den! Ursch! Falskt sjunger dom också. Nej lina. NEJ!

Postat av: Lina

Publicerad 2008-01-16 09:58:01

Men är den inte lite katchig ändå? "juunibeeeet... tjallalalalalallalalalalaaaaaaaaa "

Dela med dig av dina tankar!
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Jag är en helt vanlig person som drömt stort och siktat framåt. Flyttade hemifrån som 16-åring, drog en si sådär 100 mil hemifrån efter studenten och fann kärleken i både min nya stad och i han som blev min make. När något går mig emot finner jag på nya sätt att ta mig framåt, jag jobbar nu med mitt drömyrke och är precis där jag vill vara. Problemlösare, ihärdig, feminist, dansare och kärleksfull är några ord som kan beskriva mig. Livsmotto: "He hannel int om å rå ve, he hanne om å ta i tills he följ ve!"

Kategorier

Historisk tillbakablick

Prenumerera och dela