Lina

Raggningsrepliker och morgongodis

Publicerad 2008-01-22 09:51:41 i I huvudet på Lina,

Vaknade imorse, duschade och gjorde sånt man ska. sen åt jag lite godis, och nu är jag påväg att käka frukost. ehehe
Vad skulle PP säga om det, som alltid tycker att jag käkar förmycket godis (vilket iofs är sant :O) Jaja, frukost och sedan läsa det vi ska ha läst i retoriken.

Åh, sa jag det att igår såg jag och PP på aladdin! KÄRLEK! Jag älskar verkligen aladdin och alla låtar kom som en flashback från när man var liten och såg den filmen tusen gånger! Vi ska se klart den idag eftersom PP var tvungen att gå hem och plugga med en kompis innan filmen var klar.
Haha, efter att ha läst genusvetenskap är ingenting detsamma, bara att se barnfilmer kan få en att reagera.
1. Jasmine är den enda tjejen i filmen (förutom obetydliga bakgrundstjejer med bhar som har fransar på sådär sexigt)
2 Hon har nästan inget på sig på överdelen och är SMAL. Okej, det är varmt ute och hon kanske inte behöver ha så mkt kläder på sig, men hon är ju förtusan perfekt, och jag älskar hennes hår.
3. "hon ska gifta sig med en prins innan näsa födelsedag" Hon tar upp det som så många kvinnor tvingas leva i idag, att ha andra som lever livet åt en, hon är fast. Hoppas andra kvinnor också kan bryta sig lös.

Nog om det, fick tips på en sida av min gode vän ANNA www.raggningsreplik.se Min favorit hittills

"du är söt som socker och jag som ett äpple, tillsammans är vi som äppelmos"

image17

Kommentarer & tankar

Postat av: My

Publicerad 2008-01-22 16:04:06

vilken raggningsreplik, den var klockren haha! ;D

Dela med dig av dina tankar!
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Jag är en helt vanlig person som drömt stort och siktat framåt. Flyttade hemifrån som 16-åring, drog en si sådär 100 mil hemifrån efter studenten och fann kärleken i både min nya stad och i han som blev min make. När något går mig emot finner jag på nya sätt att ta mig framåt, jag jobbar nu med mitt drömyrke och är precis där jag vill vara. Problemlösare, ihärdig, feminist, dansare och kärleksfull är några ord som kan beskriva mig. Livsmotto: "He hannel int om å rå ve, he hanne om å ta i tills he följ ve!"

Kategorier

Historisk tillbakablick

Prenumerera och dela