Lina

oh ja, that's life

Publicerad 2008-07-29 10:40:22 i I huvudet på Lina,

På ikea bidde det kolla upp vad vi behöver och ska ha till säng + prisförslag eftersom vi inte kan hämta grejjerna förrens på torsdag när PPs pappa kommer med bil och släpvagn. Men ett diskställ i trä, ett förkläde och lite bakformar bidde det allt ändå!

DESSUTOM KÖPTE JAG MIG ETT SINGSTAR!
singstar till ps3 vol. 1 MED mickar: 519:- Kan ni fatta!!?? På game kostar det 699:- Höhö, tack siba (smygreklam)

Nu behöver vi bara ett ps3


Efter jobbet såg vi The dark night på bio! nya batmanfilmen! Superbra var den! ca 00.20 på natten var den slut och vi lyckades tränga oss ur salongen för att mötas av ett härligt blött sommarregn följt av blixtar och dunder hela vägen hem från stan till PP. Tur att vi hade cyklar, och tur att det var ett varmt regn så man slapp frysa iaf :)

Sedan när vi låg i sängen började vi (jag) fundera över existensiella frågor och annat abstrakt, och vi (jag) låg och pratade (PP lyssnade mest) i nästan en timme... mysigt faktiskt :) Ett bra slut på en bra dag.




Dessutom börjar lillasyster bli stor :O (ni som vet vet vad jag snackar om ;) )

Kommentarer & tankar

Dela med dig av dina tankar!
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Jag är en helt vanlig person som drömt stort och siktat framåt. Flyttade hemifrån som 16-åring, drog en si sådär 100 mil hemifrån efter studenten och fann kärleken i både min nya stad och i han som blev min make. När något går mig emot finner jag på nya sätt att ta mig framåt, jag jobbar nu med mitt drömyrke och är precis där jag vill vara. Problemlösare, ihärdig, feminist, dansare och kärleksfull är några ord som kan beskriva mig. Livsmotto: "He hannel int om å rå ve, he hanne om å ta i tills he följ ve!"

Kategorier

Historisk tillbakablick

Prenumerera och dela