Lina

snart så...

Publicerad 2008-07-10 14:03:02 i I huvudet på Lina,

snart har jag ätit upp mitt godis, vilket är bra... för då kan jag inte äta mer :P

Som tur var köpte jag inte så mycket igår (jag känner ju mig själv) men trots det så hade jag ändå kvar imorse, och har kvar ända tills snart :P Det är bra att jag börjar kunna lägga ner godis osv när jag inte vill ha mer... förut var det mer Åh, godis *GLUFS* slut.. Jag är inte helt fri från godisbegär, men det är absolut inte lika illa som förut.

Sen ska jag träna lite idag igen :) + ev gå omkring med jessica, vi får se vad som händer :)

Kommentarer & tankar

Postat av: Fiaah

Publicerad 2008-07-10 14:19:44

Hej. Hoppas du har en trevlig och solig dag=)

Dela med dig av dina tankar!
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Jag är en helt vanlig person som drömt stort och siktat framåt. Flyttade hemifrån som 16-åring, drog en si sådär 100 mil hemifrån efter studenten och fann kärleken i både min nya stad och i han som blev min make. När något går mig emot finner jag på nya sätt att ta mig framåt, jag jobbar nu med mitt drömyrke och är precis där jag vill vara. Problemlösare, ihärdig, feminist, dansare och kärleksfull är några ord som kan beskriva mig. Livsmotto: "He hannel int om å rå ve, he hanne om å ta i tills he följ ve!"

Kategorier

Historisk tillbakablick

Prenumerera och dela