Lina

The utrensning has begun

Publicerad 2008-07-19 17:00:42 i I huvudet på Lina,

Alltså börjat, Begin, began, begun är det väl om jag inte helt missminner mig. :)

Suck, stökar och donar och ju mer jag plockar ihop destå mer grejjer har jag, glas och tallrikar hit, böcker och tidskrifter dit.. och fotoramar!

Det ska bli skönt att ha flyttat klart!!!

Och förresten gjorde jag en egen planlösning i paint efter att jag varit där och mätt idag , nu är den liiite mer riktig iaf, inte 100% skalenlig, vissa väggar är förlånga och andra förkorta men den är i alla fall bättre än min första grovskiss om ni minns:


Jag ger er: DEN NYA HIPPA OCH FRÄSHA SKISSEN!

(inte nog med att den är ordentligare, den är även på hela lägenheten som synes)



Ska snart hänga lite med Jenny Perbro ett tag ikväll, både hon och jag har våra vänner på andra ställen än i örebro just nu, vilket fick oss att i desperation bestämma att vi skulle hitta på nåt tillsammans. :P ;) eller inte riktigt. Jenny är ju trots allt min fd Fadder och hade en riktigt stor del i att jag och PP blev tillsammans, eller i alla fall att vi träffades :)
Så det ska bli trevligt, vi ska till henne och defenitivit inte till mitt bombnedslagsrum.

Kommentarer & tankar

Dela med dig av dina tankar!
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Jag är en helt vanlig person som drömt stort och siktat framåt. Flyttade hemifrån som 16-åring, drog en si sådär 100 mil hemifrån efter studenten och fann kärleken i både min nya stad och i han som blev min make. När något går mig emot finner jag på nya sätt att ta mig framåt, jag jobbar nu med mitt drömyrke och är precis där jag vill vara. Problemlösare, ihärdig, feminist, dansare och kärleksfull är några ord som kan beskriva mig. Livsmotto: "He hannel int om å rå ve, he hanne om å ta i tills he följ ve!"

Kategorier

Historisk tillbakablick

Prenumerera och dela