Lina

Regn och väntan

Publicerad 2008-06-30 10:57:48 i I huvudet på Lina,

Väntar på att PP ska vakna så vi kan ta itu med att ringa hyresvärden!

Klockan är 11 och det känns som att hela dagen snart är förbi :O Jag har ingen aning om vad jag ska fylla ut det här inlägget med heller. Ska jobba kl 17 vilket känns som om en evighet.  Dessutom känns det inte som måndag med tanke på att jag jobbat konstant sedan i torsdags.

Nä, nu tror jag att jag ska kika på sängar på IKEAs hemsida. Hörs

Kommentarer & tankar

Dela med dig av dina tankar!
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Jag är en helt vanlig person som drömt stort och siktat framåt. Flyttade hemifrån som 16-åring, drog en si sådär 100 mil hemifrån efter studenten och fann kärleken i både min nya stad och i han som blev min make. När något går mig emot finner jag på nya sätt att ta mig framåt, jag jobbar nu med mitt drömyrke och är precis där jag vill vara. Problemlösare, ihärdig, feminist, dansare och kärleksfull är några ord som kan beskriva mig. Livsmotto: "He hannel int om å rå ve, he hanne om å ta i tills he följ ve!"

Kategorier

Historisk tillbakablick

Prenumerera och dela