Lina

SNART ÄR DET KLART!

Publicerad 2008-06-29 18:59:34 i I huvudet på Lina,

Yeehaw!

Lägenheten var en succé! Den stämde absolut överrens med alla mina förväntningar, förutom att badrummet var lite mindre än jag hoppats på, men vad gör väl det när allt annat stämmer!

Fin och rymlig hall, stort nytapetserat vardags-/sovrum och ett fräsht rymligt kök! Imorgon ringer vi hyresvärden, och om allt klaffar då så får vi flytta in redan den 1a augusti! Precis när jag blir utkastad från korridoren! PERFEKT!  

1a augusti alltså, min och PPs lägenhet!
oj, glömde nästan att nämna det perfekta läget som följer med på köpet! I ett villaområde och i ett fint hus, inget massproducerat lägenhetskomplex här inte, och det är både jag och PP glada för. Det här känns mer... Vi <3

Kommentarer & tankar

Postat av: jessica å

Publicerad 2008-06-29 22:58:00

WOHOO! :D

Postat av: marianne Johansson

Publicerad 2008-06-30 07:23:00

Det låter spännande. Jag minns min egna första lägenhet på riktigt, det var nåt visst med det, Lycka till. Faster M

Postat av: Ayla

Publicerad 2008-06-30 19:51:22

Så ni ska ta den? :) Wiiiie

Dela med dig av dina tankar!
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Jag är en helt vanlig person som drömt stort och siktat framåt. Flyttade hemifrån som 16-åring, drog en si sådär 100 mil hemifrån efter studenten och fann kärleken i både min nya stad och i han som blev min make. När något går mig emot finner jag på nya sätt att ta mig framåt, jag jobbar nu med mitt drömyrke och är precis där jag vill vara. Problemlösare, ihärdig, feminist, dansare och kärleksfull är några ord som kan beskriva mig. Livsmotto: "He hannel int om å rå ve, he hanne om å ta i tills he följ ve!"

Kategorier

Historisk tillbakablick

Prenumerera och dela