Lina

Snuvigt...

Publicerad 2008-06-25 22:05:36 i I huvudet på Lina,

Fortfarande förkyld men inte lika förkyld som lille PP.. stackarn..

Förresten ska vi på lägenhetsvisning på söndag kl 15!
:D Om vi gillar stället så blir det snart våååårt <3 <3

Det har varit en både produktiv och riktigt slappardag med sovstund mellan kl 14-17, höhö, nu blir det dusch och sen krypa ner i sängen och fortsätta läsa om hur det ska gå för folket i Minas Tirith, klarar dom trycket från den mörka sidan? :O

Kommentarer & tankar

Dela med dig av dina tankar!
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Jag är en helt vanlig person som drömt stort och siktat framåt. Flyttade hemifrån som 16-åring, drog en si sådär 100 mil hemifrån efter studenten och fann kärleken i både min nya stad och i han som blev min make. När något går mig emot finner jag på nya sätt att ta mig framåt, jag jobbar nu med mitt drömyrke och är precis där jag vill vara. Problemlösare, ihärdig, feminist, dansare och kärleksfull är några ord som kan beskriva mig. Livsmotto: "He hannel int om å rå ve, he hanne om å ta i tills he följ ve!"

Kategorier

Historisk tillbakablick

Prenumerera och dela