Lina

Upptäckt av det- -inte-så-roliga-, men ändå, -det-kunde-varit-värre- -slaget

Publicerad 2008-06-27 20:10:23 i I huvudet på Lina,

eeh... knepig rubrik, men okej, ni hänger med :)

Upptäckt igår:
Jag känner ingen lukt. Gjorde gott te med PP men hur mycket jag än försökte så kände jag ingen lukt bara värmen från ångorna...
Konstaterande idag: Jag känner ingen smak heller... det slog mig att inget smakar något, det har bara en konsistens i munnen... tråkigt... och jag som åt ett wienerbröd på jobbet... jag tror det var gott...

Idag fick jag mail från öbo (örebrobostäder) hör och häpna, och vi ska boka tid för en visning på en lägenhet i rosta! Som vi hade gett upp hoppet om! :D iofs står vi på plats 9 att få chans till den, men en visning kan ju alltid vara bra, och egentligen vill vi ju ha den andra lägenheten som vi ska titta på på söndag. Men om vi låssas jätteintresserade och nån annan tar rosta-lägenheten istället för oss, så förlorar vi inga köpoäng! Toppen ;)


Så, vad står på Linas agenda denna härliga fredagskväll? Jo: Tvätt och... inget mer... vara hemma och bli frisk? och sen jobb kl 6 imorgon.. det är knappt 10 timmar kvar...

Kommentarer & tankar

Dela med dig av dina tankar!
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Jag är en helt vanlig person som drömt stort och siktat framåt. Flyttade hemifrån som 16-åring, drog en si sådär 100 mil hemifrån efter studenten och fann kärleken i både min nya stad och i han som blev min make. När något går mig emot finner jag på nya sätt att ta mig framåt, jag jobbar nu med mitt drömyrke och är precis där jag vill vara. Problemlösare, ihärdig, feminist, dansare och kärleksfull är några ord som kan beskriva mig. Livsmotto: "He hannel int om å rå ve, he hanne om å ta i tills he följ ve!"

Kategorier

Historisk tillbakablick

Prenumerera och dela