Lina

Dröm dröm dröm

Publicerad 2008-03-18 07:11:24 i I huvudet på Lina,

Drömde inatt att jag gått och lagt mig, för att sedan få ett telefonsamtal av Lisa, där sa hon att hon nyss fått ett mail som sa att hon taigt sig in till polishögskolan. Jag studsade upp ur sängen och skulle kolla mailen själv, men jag hade inte fått nåt mail än. Så höll jag på i drömmen, väntade på mailet alldeles svettigt, och det var kaos i korridoren på natten! Drömmen slutade innan jag fick veta om jag kom in eller inte... Inte ens i DRÖMMARNA kan jag gissa om jag kommer in eller inte! suck.

Nä, nu är det frukostdax och sen är det plugg plugg, måste få bort så mycket som möjligt så jag slipper plugga så mycket hemma.

IMORGON ÄR DET HEMFÄRD!



Förresten så är det sol sol sol nu, och ingen snö what so ever, till skillnad från gårdagens väder. Det var alltså höst i mitten på förra veckan, vår i förrgår och några dagar tidigare, vinter igår och vår idag igen... inte undra på att man blir KNÄPP!




Kommentarer & tankar

Postat av: Saya

Publicerad 2008-03-18 09:48:24

Sol? Plötsligt kändes det overkligt. Här i Gävle snöar det för fullt! Hoppas allt är bra med dig och att det går bra att åka imorgon!! Plugga lugnt men mycket, jag har insett att det inte går att göra det hemma iaf. :) Kram!!

Dela med dig av dina tankar!
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Jag är en helt vanlig person som drömt stort och siktat framåt. Flyttade hemifrån som 16-åring, drog en si sådär 100 mil hemifrån efter studenten och fann kärleken i både min nya stad och i han som blev min make. När något går mig emot finner jag på nya sätt att ta mig framåt, jag jobbar nu med mitt drömyrke och är precis där jag vill vara. Problemlösare, ihärdig, feminist, dansare och kärleksfull är några ord som kan beskriva mig. Livsmotto: "He hannel int om å rå ve, he hanne om å ta i tills he följ ve!"

Kategorier

Historisk tillbakablick

Prenumerera och dela