Lina

Feztbilder

Publicerad 2008-03-08 19:45:32 i I huvudet på Lina,

Okej, jag var helt slut i huvudet efter två tuffa dagar i GBG som ni kan läsa om här nedan, men jag måste ändå lägga upp gårdagens partybilder! Jag Anna och My!

image38

Eller ska jag säga My, Anna och jag. Förfest hos mig!



På förfesten kom också tre killar senare.. Jo, jag lovar!... men vi ödslade inga bilder på dom ;)

Sedan var det Kåren 100% Men innan vi var där påminnde anna oss om att "när hon blir full så blir hon väldigt söt också"..  och det måste man ju medge att det stämmerimage8
image44


Väl ute så var det rosa drinkar och gratis-öl som gällde!



Vi hamnade till och med på vimmelbilderna också!

image49


Med andra ord så var det en helt lyckad och superkul kväll! Tack tjejer! :D





Drinken heter "nuts and berries"
kan varmt rekomenderas!
God var den absolut!

image50

Kommentarer & tankar

Postat av: My

Publicerad 2008-03-08 22:13:41

Detta var ju kanoners! :D

Postat av: fannie

Publicerad 2008-03-09 10:01:23

Det är spännande att läsa hur det går för dig med polisutbildningen =) Jag håller tummarna för att du kommer in! Sedan måste jag säga att du var väldigt fin på alla partybilder =) kram fannie

Postat av: Ayla

Publicerad 2008-03-10 17:31:43

Wow din hårfärg passar dig verkligen så bra :D

Dela med dig av dina tankar!
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Jag är en helt vanlig person som drömt stort och siktat framåt. Flyttade hemifrån som 16-åring, drog en si sådär 100 mil hemifrån efter studenten och fann kärleken i både min nya stad och i han som blev min make. När något går mig emot finner jag på nya sätt att ta mig framåt, jag jobbar nu med mitt drömyrke och är precis där jag vill vara. Problemlösare, ihärdig, feminist, dansare och kärleksfull är några ord som kan beskriva mig. Livsmotto: "He hannel int om å rå ve, he hanne om å ta i tills he följ ve!"

Kategorier

Historisk tillbakablick

Prenumerera och dela