Lina

Talskrivande och läsikiga insikter

Publicerad 2008-03-02 21:21:20 i I huvudet på Lina,

Okej, ett tal har blivit skrivet, lovtalet till min dialekt.
och en läskig insikt har nått mig...
Jag gör ju de sista testerna till polishögskolan nu på torsdag och fredag... "databaserat begåvningstest, läkarundersökning, psykologintervju, polisintervju och uppsatsskrivning"

Under torsdag och fredag kan hela mitt liv komma att avgöras!

♦Läskigt eller vad? ♦

Kommentarer & tankar

Postat av: annaaaaaaa

Publicerad 2008-03-02 21:31:06

hela ditt liv?:O hoho det hoppas jag inte..tänk. isåfall har du ju utstakat allt du ska göra..tråkigt!

Postat av: Saya

Publicerad 2008-03-02 23:06:15

Grejen är ju att du är så himla grym att du inte ens behöver bli nervös. Det är värre för mig som ska klara mig i stora Örebro utan dig när du är borta. Det om något kallar jag prövning :p haha

Dela med dig av dina tankar!
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Jag är en helt vanlig person som drömt stort och siktat framåt. Flyttade hemifrån som 16-åring, drog en si sådär 100 mil hemifrån efter studenten och fann kärleken i både min nya stad och i han som blev min make. När något går mig emot finner jag på nya sätt att ta mig framåt, jag jobbar nu med mitt drömyrke och är precis där jag vill vara. Problemlösare, ihärdig, feminist, dansare och kärleksfull är några ord som kan beskriva mig. Livsmotto: "He hannel int om å rå ve, he hanne om å ta i tills he följ ve!"

Kategorier

Historisk tillbakablick

Prenumerera och dela