Lina

Tillbaks i örebro och back on track

Publicerad 2008-03-27 07:38:10 i I huvudet på Lina,

Har inte bloggat något under påsken...

jag har nämligen varit upptagen med SOL SOL SOL SOL SNÖ SNÖ SNÖ UTE UTE UTE osv...

Superfint hemma, sol, massa snö (på marken, inte en snöflinga föll från skyn) skoteråkning, slalom på nalovardo, härliga snöfyllda promenader på skoterspåren, fest i gamla goda vänners lag, roliga återseenden, bilkörning, beundran av utsikten, snöänglar, mysiga katter, en förundrad och lycklig pojkvän, och sist men inte minst... min härliga fantastiska FAMILJ!

Varken jag eller PP ville åka tillbaka till tråk-örebro och våra måsten och plikter. Men tyvärr, det var bara att åka när det begav sig.

image57



Nu är jag iallafall tillbaka och ska återuppta bloggandet, så jag hoppas ni haft överseende med mitt lilla uppehåll och att ni själva också haft en så bra påsk att ni inte hunnit blogga!

Kommentarer & tankar

Postat av: PP

Publicerad 2008-03-27 12:37:03

Jag längtar tillbaks till Sorsele, det var så lugnt och skönt :D, sen vill jag äta mer av din morsas lasagne oxå.. mmmuumsigt :D

Postat av: Mamma

Publicerad 2008-03-28 08:21:03

Goingar!!!!!!!!
Saknar er!!!!!!

Dela med dig av dina tankar!
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Jag är en helt vanlig person som drömt stort och siktat framåt. Flyttade hemifrån som 16-åring, drog en si sådär 100 mil hemifrån efter studenten och fann kärleken i både min nya stad och i han som blev min make. När något går mig emot finner jag på nya sätt att ta mig framåt, jag jobbar nu med mitt drömyrke och är precis där jag vill vara. Problemlösare, ihärdig, feminist, dansare och kärleksfull är några ord som kan beskriva mig. Livsmotto: "He hannel int om å rå ve, he hanne om å ta i tills he följ ve!"

Kategorier

Historisk tillbakablick

Prenumerera och dela