Lina

Världsnaturkortet

Publicerad 2008-03-12 14:38:59 i I huvudet på Lina,

Jahapp, jag skulle bara beställa ett nytt bankkort för att mitt gamla är så slitet (Jag har fortfarande föreningssparbanken!) Men det hela slutade med att det bli ett sånt här som kommer på posten

image51

Världsnaturkort, blir spännande och se om jag blir blåst nu! Fick prata med en kvinna som sa att det enda det skulle kosta mig var 25 kr extra/år som oavkortat går till WWF. samt att varje gång jag drar kortet skänks 50 öre från banken till deras arbete.

Så får jag ju en häftig tiger på mitt kort också image5


Något för dig? Spana in  Världsnaturkortet på swedbanks hemsida.

Kommentarer & tankar

Postat av: Saya

Publicerad 2008-03-12 14:45:48

Men vilken fin tanke, att du var en sann naturvän också minsann :p

Postat av: Lilly

Publicerad 2008-03-13 01:16:49

Min mamma har ett sånt kort, fast jag tänker nog satsa på ett kort som man kan bestämma själv vilket motiv man vill ha. Du kanske har sett det?

Dela med dig av dina tankar!
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Jag är en helt vanlig person som drömt stort och siktat framåt. Flyttade hemifrån som 16-åring, drog en si sådär 100 mil hemifrån efter studenten och fann kärleken i både min nya stad och i han som blev min make. När något går mig emot finner jag på nya sätt att ta mig framåt, jag jobbar nu med mitt drömyrke och är precis där jag vill vara. Problemlösare, ihärdig, feminist, dansare och kärleksfull är några ord som kan beskriva mig. Livsmotto: "He hannel int om å rå ve, he hanne om å ta i tills he följ ve!"

Kategorier

Historisk tillbakablick

Prenumerera och dela