Lina

Morgonstund har guld i mun

Publicerad 2008-05-13 07:42:13 i I huvudet på Lina,

Har en period av att lägga mig typ kl 22. sova till 7. Det är skönt att ha sovit runt 9 timmar och ändå kunna kliva upp kl 7 på morgonen :D Har jag sagt att jag är en morgonmäniska så det bara skriker om det? Sover jag till längre än 11 på dagen så är hela dagen borta och kommer aldrig igen :( Typ :P

Härligt iaf att vakna till solen som letat sig in genom persiennerna och sticks i ögonen. En sekund av lycka innan jag kommer på att det är en dag till med saker som ska tas itu med. Men det känns lite bättre än igår iaf, jag vet ju att jag får bort anställningsintervjun idag och kan lägga den "bördan" bakom mig. Jag vill ju ha jobbet!

Har tänkt käka frukost nu, sedan jobba på argumenterande text tills det är dags att börja dra sig till intervjun som är kl 11. Wish me luck

Kommentarer & tankar

Postat av: Jag och fotbollsspelarn

Publicerad 2008-05-13 08:01:47

Good Luck!!

Dela med dig av dina tankar!
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Jag är en helt vanlig person som drömt stort och siktat framåt. Flyttade hemifrån som 16-åring, drog en si sådär 100 mil hemifrån efter studenten och fann kärleken i både min nya stad och i han som blev min make. När något går mig emot finner jag på nya sätt att ta mig framåt, jag jobbar nu med mitt drömyrke och är precis där jag vill vara. Problemlösare, ihärdig, feminist, dansare och kärleksfull är några ord som kan beskriva mig. Livsmotto: "He hannel int om å rå ve, he hanne om å ta i tills he följ ve!"

Kategorier

Historisk tillbakablick

Prenumerera och dela