Lina

bagardebut och pirr i magen

Publicerad 2008-11-14 16:22:18 i I huvudet på Lina,

Bagardagen var jätterolig! Men roligast av allt var att se hur mina kollegor hajade till och inte kunde placera mig i bagaroutfiten! :P  Dom såg en bagartjej dom inte kände igen, sen såg dom att dom ju faktiskt kände igen mig och där blev allt fel! Haha, fick höra mer än en gång: Men det är ju DU!!?? Vad gör du i bageriet?
Haha, "bakar" svarade jag då ;)

anyway, det var kul att få hänga med Lina och Emma idag och få göra något annat för omväxlings skull! Så förhoppningsvis får jag även i fortsättningen hoppa in i bageriet när det är någon som är sjuk. (tidigare har dom fått klara sig utan vikarie när någon är borta, och på tre pers märks det när en inte är där)


Annars är jag nyduschad och pirrig. Ska åka till storstan ikväll som jag tidigare nämnt, ska bli kul och intressant, hoppas på mest kul ;) Eller, nä, mest intressant... så att jag kan bli den bästa ledaren ÖUIF skådat! Mouahahahahahaa..aa...eeee..hm... ;P

Kommentarer & tankar

Postat av: eBbA

Publicerad 2008-11-14 22:03:15

Är säker på att du kommer göra jättebra ifrån dig! Hoppas du får kul! och Tack för dina ord!

Massa kramar

Dela med dig av dina tankar!
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Jag är en helt vanlig person som drömt stort och siktat framåt. Flyttade hemifrån som 16-åring, drog en si sådär 100 mil hemifrån efter studenten och fann kärleken i både min nya stad och i han som blev min make. När något går mig emot finner jag på nya sätt att ta mig framåt, jag jobbar nu med mitt drömyrke och är precis där jag vill vara. Problemlösare, ihärdig, feminist, dansare och kärleksfull är några ord som kan beskriva mig. Livsmotto: "He hannel int om å rå ve, he hanne om å ta i tills he följ ve!"

Kategorier

Historisk tillbakablick

Prenumerera och dela