Lina

Hej världen

Publicerad 2008-11-05 09:30:08 i I huvudet på Lina,

Nu har vi altså en ny "världs"president!

Men hellre obama än mccain, häftigt att sverige i princip är/var offentliga med att vi hellre vill jobba med obama än mccain.

Wärywäl, nu frulle och sen gym!

Kommentarer & tankar

Postat av: Sara

Publicerad 2008-11-05 12:02:16

Men jag har inte ätit bulgur eller ris på de här 5 dagarna. Jag är väl kanske dum egentligen, men min tanke var att det var lika bra att köra ordentligt när jag väl ska hålla mig borta från socker :P Att äta fisk var inte heller någonting jag hade planerat under den här tiden. Jag har inte ätit kyckling, fisk, kött eller korv hittils och kände inte för att bryta upp det.

Jag får ladda med havregrynsgröt i alla fall, imorgon. Så får vi se vad jag lagar ihop annars.

Postat av: Anna

Publicerad 2008-11-05 12:44:00

Oh yes! Heja Obama! Tack snälla du för kommentaren hos mig! Den värmde massor!

Postat av: Saya

Publicerad 2008-11-07 23:00:07

Du får fundera lite på svaret, hehe. Nä, men det handlade om att jag har ett tacksamt ämne eftersom det är praktiskt, så jag välkomnade dem att släppa in eleverna till mig. Hoppas du får en bra helg! Massor av kramar till dig som jag vill dricka te med snart!

Dela med dig av dina tankar!
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Jag är en helt vanlig person som drömt stort och siktat framåt. Flyttade hemifrån som 16-åring, drog en si sådär 100 mil hemifrån efter studenten och fann kärleken i både min nya stad och i han som blev min make. När något går mig emot finner jag på nya sätt att ta mig framåt, jag jobbar nu med mitt drömyrke och är precis där jag vill vara. Problemlösare, ihärdig, feminist, dansare och kärleksfull är några ord som kan beskriva mig. Livsmotto: "He hannel int om å rå ve, he hanne om å ta i tills he följ ve!"

Kategorier

Historisk tillbakablick

Prenumerera och dela