Lina

Repetition repetition

Publicerad 2008-11-20 21:55:22 i I huvudet på Lina,

Det är faktiskt inte så kul att jobba tre timmar /dag i tre dagar i sträck. Hela dagen blir liksom, förstörd. Tog på mig mickes tretimmars imorgon så att den stackarn ska få vara lite långledig (hans är aldrig ledig mer än två dagar i sträck annars) och jag behöver alla pass jag kan få innan jag åker hem över jul.

Har gått en välbehövlig promenad med My idag och känner mig helt okej. :) Imorgon blir det löpträning, ute om vädret tillåter och inne på löpband annars. Funderade på att dra till marieberg och ikea eller bara upp på stan imorgon, men jag vet inte. Kanske stannar hemma och städar ut garderoben innan jobbet (16-19) det är dags för det nu känner jag! Kan inte stänga garderobsdörrarna ordenligt för kläder som hänger ut :O = De ligger på fel plats alltså. Tro inte att jag har så mycket kläder :P

Jag saknar min mamma, min pappa, min lillasyster och min lillebror så sjukt mycket! Men nu är det inte ens en månad kvar tills det bli vintersemester i norrland och HEMMA!



Annars så har jag satt upp diplomet jag fick från toppakademin (baskurs i anatomi & träningslära) ovanför skrivbordet, köpte en liten svart ram och allt, känns proffsigt!





Nu börjar jag bli trött, det är nog säng och korsord som gäller för mig resten av kvällen. Har sovit lite oroligt och drömt konstiga drömmar på sistone. Vet inte vad det kan bero på men jag hoppas jag får sova lugnare inatt.
Jag och PP slog förresten till och köpte ett litet värmeelement till sovrummet eftersom det är schwainigt kallt på morgonsidan när man ska upp. Vill inte sticka ut näsan ens. Så när vi såg ett på ÖB för 159:- var det dags. Det kommer nog inte bli varmare ute på nätterna än på ett tag, snarare tvärtom, alltså behöver våra befintliga element lite hjälp på traven.

Kommentarer & tankar

Postat av: Saya

Publicerad 2008-11-21 13:25:59

Tycker det är så himla roligt att du ska hem en lång sväng! Kan nog inte föreställa mig att vara borta så länge, som du säger är det en enorm saknad. Jag är osäker på att jag hinner till Örebro innan den 13:e. Har några vändor i Sthlm, inbokade julbord och annat planerat. Men annars löser vi det efter nyår någon gång! Kramar!!

Dela med dig av dina tankar!
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Jag är en helt vanlig person som drömt stort och siktat framåt. Flyttade hemifrån som 16-åring, drog en si sådär 100 mil hemifrån efter studenten och fann kärleken i både min nya stad och i han som blev min make. När något går mig emot finner jag på nya sätt att ta mig framåt, jag jobbar nu med mitt drömyrke och är precis där jag vill vara. Problemlösare, ihärdig, feminist, dansare och kärleksfull är några ord som kan beskriva mig. Livsmotto: "He hannel int om å rå ve, he hanne om å ta i tills he följ ve!"

Kategorier

Historisk tillbakablick

Prenumerera och dela