Lina

Bullbak!

Publicerad 2008-10-09 11:08:29 i I huvudet på Lina,

Frukostbullar för att vara exakt :)

Äntligen blev mitt bakande av (med hjälp av PP)

Vaknade kl 9 och satte igång direkt! Nu ligger dom små rackarna i ugnen och gräddas! Sweeet!




Väntar på svar från Ajla om när/hur/var vi ska promenera idag. Det blir nog bra!


the end

Kommentarer & tankar

Postat av: jessica

Publicerad 2008-10-09 11:40:11

mm, får jag också bo med er? verkar soft med nybakat ;) jag får väl gå till någon av restaurangerna här på skolan och köpa en macka.. suck. tentatider är tråktider :(:(

Postat av: Saya

Publicerad 2008-10-09 15:42:04

Tack vännen! Och du kommer att bli en gryyym polis i framtiden! Vi är grymma helt enkelt ;P

Postat av: Marianne Johansson

Publicerad 2008-10-10 06:51:41

Dom bullarna såg goda ut, kan man få receptet? Kram Marianne.

Dela med dig av dina tankar!
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Jag är en helt vanlig person som drömt stort och siktat framåt. Flyttade hemifrån som 16-åring, drog en si sådär 100 mil hemifrån efter studenten och fann kärleken i både min nya stad och i han som blev min make. När något går mig emot finner jag på nya sätt att ta mig framåt, jag jobbar nu med mitt drömyrke och är precis där jag vill vara. Problemlösare, ihärdig, feminist, dansare och kärleksfull är några ord som kan beskriva mig. Livsmotto: "He hannel int om å rå ve, he hanne om å ta i tills he följ ve!"

Kategorier

Historisk tillbakablick

Prenumerera och dela