Lina

Heat! is what I feel

Publicerad 2008-10-21 11:55:51 i I huvudet på Lina,

Grym träningsvärk sen igår!

först löpbandet på gymmet, och sedan cardiobox! (måste bara berätta att jag slutade jobbet kl 18 och ändå hann precis till boxen kl 18.15!) Min rygg, mina baksida lår ... uuhh.. men det känns GÖTT!

Saknar boxen! men ska på audition för att bli tränare i just det på SÖNDAG. Så förhoppnings blir det mer box i framtiden! :)


Idag blir det cookie med Jessica! (hon har varit mitt uppe i en tentaperiod= jag har inte sett röken av henne :P ) Så det ska bli väldigt kul!

Kommentarer & tankar

Dela med dig av dina tankar!
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Jag är en helt vanlig person som drömt stort och siktat framåt. Flyttade hemifrån som 16-åring, drog en si sådär 100 mil hemifrån efter studenten och fann kärleken i både min nya stad och i han som blev min make. När något går mig emot finner jag på nya sätt att ta mig framåt, jag jobbar nu med mitt drömyrke och är precis där jag vill vara. Problemlösare, ihärdig, feminist, dansare och kärleksfull är några ord som kan beskriva mig. Livsmotto: "He hannel int om å rå ve, he hanne om å ta i tills he följ ve!"

Kategorier

Historisk tillbakablick

Prenumerera och dela