Lina

Mariebergsdagen

Publicerad 2008-10-10 18:53:49 i I huvudet på Lina,

Shopping och strosning på marieberg och IKEA med typ världens bästa my! :D Kan det bli bättre? (okej, med mer pengar i börsen kan det det, men.. äh)

Vi har bestämt oss för att någon gång (innan jul helst, men det ser vi ju hur det blir med det) ska vi hinna med:

*Spakväll (ansiktsmask, hårinpackning, tjejfilm typ Thelma & Louise... you know the drill)
*Gustavsvikbesök (bada bada bada, kanske också äventyrsgolfen som finns där!)

 ...och min personliga favorit:
*Julpysselkväll! (Göra egna julkort, måla tomtar, dekorera ljus och muggar och kanske också pepparkakor, samt dricka mängder med glögg!)

How about that? :D


Faster: Receptet på frukostbullarna hittar du om du klickar här :)

Kommentarer & tankar

Postat av: My

Publicerad 2008-10-10 19:00:29

Den här dagen har varit helt kanon! Tack tack och åter tack :D

Längtar tills allt annat vi ska göra, det kommer bli super! :D

Kram

Postat av: Saya

Publicerad 2008-10-10 20:30:18

Du har helt rätt!! Klart att jag ska söka jobbet! Du, med din erfarenhet, får bli min mentor om jag får jobbet och som "norrlänning" behöver hjälp att anpassa mig i det nya klimatet. hehe. Ha en trevlig helg vännen! Jag tänker på dig, vi måste, måste, måste ses snart. Kram!!!

Dela med dig av dina tankar!
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Jag är en helt vanlig person som drömt stort och siktat framåt. Flyttade hemifrån som 16-åring, drog en si sådär 100 mil hemifrån efter studenten och fann kärleken i både min nya stad och i han som blev min make. När något går mig emot finner jag på nya sätt att ta mig framåt, jag jobbar nu med mitt drömyrke och är precis där jag vill vara. Problemlösare, ihärdig, feminist, dansare och kärleksfull är några ord som kan beskriva mig. Livsmotto: "He hannel int om å rå ve, he hanne om å ta i tills he följ ve!"

Kategorier

Historisk tillbakablick

Prenumerera och dela