Lina

Tråkigaste förmiddagen EVER!

Publicerad 2008-10-08 12:38:10 i I huvudet på Lina,

SUCK SUCK och SUCK!

Idag har jag... inte gjort någonting! PP har varit slö och inte underhålligt mig, när jag så lämnade datorn i två sekunder så satte han igång prison break (som jag inte får ut någonting av och inte klarar av att se) till råga på allt med hörlurar på. (antagligen för att jag inte skulle bli störd i mitt -inte göra någonting-) 

Så jag klagade på att jag ville gå ut, jag vill handla och jag vill baka... men inte själv...

Så har jag försökt få tag på jessica en massa, tänkte att vi kunde hitta på nåt eftersom vi typ aldrig ses, men så fick jag svar och hon kan inte... blä :( och nu drar pp till skolan = jag hemma själv..

Försöker få tag på my.. går inte så bra.. :/ jag har tråkigt, lek med mig nån! :O

Kommentarer & tankar

Postat av: jessica

Publicerad 2008-10-08 15:49:01

åhh, jag vill leka!

(se prison break ffs, det är skeetbra ju! :P)

Dela med dig av dina tankar!
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Jag är en helt vanlig person som drömt stort och siktat framåt. Flyttade hemifrån som 16-åring, drog en si sådär 100 mil hemifrån efter studenten och fann kärleken i både min nya stad och i han som blev min make. När något går mig emot finner jag på nya sätt att ta mig framåt, jag jobbar nu med mitt drömyrke och är precis där jag vill vara. Problemlösare, ihärdig, feminist, dansare och kärleksfull är några ord som kan beskriva mig. Livsmotto: "He hannel int om å rå ve, he hanne om å ta i tills he följ ve!"

Kategorier

Historisk tillbakablick

Prenumerera och dela