Lina

Gissa vad jag gjort!!

Publicerad 2008-09-15 13:38:45 i I huvudet på Lina,

Jo SPRUNGIT igen!!


Haha, jag måste blogga varje gång jag gjort det för att riktigt berömma mig själv! :P Hoppas dock snart att det kommer börja gå av sig själv att gå ut och springa. Det gjorde ju det förra hösten/våren ("vintern" också om det hade varit nån vinter) :P

Nu är jag dock snart tillbaka! Sprang med nya telefonen! YES, äntligen känns det okej (och jag har ingen undanflykt att inte springa) Ni vet... min telefon är ju en träningstelefon, speciellt anpassad för löpning. Det var en av anledningarna till att jag blev så förkrossad när den gamla dog! Men i lördags kunde jag dock hämta ut en ny!

Jag har dock inte kalibrerat mina steg på den nya än, men om man går efter originalinställningarna sprang jag 3,9 km på 19.05 min. Snitthasitghet 12.2 km/h och snabbaste hastighet 19.5 km/h... Kan det stämma?? :O Det låter ju asbra....
Haha, det enda jag kan vara säker på innan kalibreringen är att jag sprang utan att stanna i 19.05 min ;P



Tack moster för din kommentar! Ja, jag fattar inte vem som kommer på att göra sånna grejjer, och jag blir ledsen när jag tänker på de mammor som kommer tycka att det är jättegulligt och vilja köpa sådana till sina stackars döttrar! Bojkott på det företaget tack!


Nu ska jag ta och börja rensa ut våra skrubbar som är fulla med skit! åh, justja, posten har kommit! Ska se om jag fått nåt skoj :)

Kommentarer & tankar

Dela med dig av dina tankar!
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Jag är en helt vanlig person som drömt stort och siktat framåt. Flyttade hemifrån som 16-åring, drog en si sådär 100 mil hemifrån efter studenten och fann kärleken i både min nya stad och i han som blev min make. När något går mig emot finner jag på nya sätt att ta mig framåt, jag jobbar nu med mitt drömyrke och är precis där jag vill vara. Problemlösare, ihärdig, feminist, dansare och kärleksfull är några ord som kan beskriva mig. Livsmotto: "He hannel int om å rå ve, he hanne om å ta i tills he följ ve!"

Kategorier

Historisk tillbakablick

Prenumerera och dela