Lina

Godmorgon!?

Publicerad 2008-09-05 11:50:17 i I huvudet på Lina,

Haha, igår:

Sms från My: Hej! Lite gym imorgonbitti? :) kram
Mitt svar: Ja, vilken tid? Kram
My: Kl 8, blir det bra? Kram
Jag: Det blir alldeles utmärkt, vi ses utanför gymmet kl 8. Kram

Senare ställer jag alarmet på kl 07.20




Vaknade imorse kl 8.15

PANIK

Kastar mig upp, slänger iväg ett sms till my om att jag försov mig och kommer om 15 min.

Rycker tag i två bananer och slår hastighetsrekord på cykel.

Väl framme har jag fortfarande inte fått svar från my, vilket tyder på att hon lämnat mobilen hemma och förmodligen är påväg hem.

Kommer in på gymet och ingen my i sikte, antar att hon snart är hemma och kan läsa smset.

Börjar äta min banan och innan jag är klar så dyker hon upp! :D

Jag berättar att jag försov mig och hade precis tänkt börja ursäkta mig när hon skrattar till och säger att hon också försov sig, att hon vaknade av mitt sms! HAHA

Så där stod vi båda två och hade försovit oss... hur ofta händer det? Men det var iaf tokbra, för då slapp vi båda ha dåligt samvete :P


My hade förövrigt också ryckt till sig två bananer, en att äta före och en efter :P


Så, vad är nu sensomoralen?

Träningsnördar glömmer aldrig bananen!?

Kommentarer & tankar

Postat av: My

Publicerad 2008-09-05 12:02:59

Haha bananer is teh shit! :P

och så komiskt att båda försov sig, jag skrattar fortfarande åt det. Trots att det var ett solklart misstag så blev det ändå en bra start på dagen och kommer helt klart förgylla resten :D

Kram kram!

Postat av: eBbA

Publicerad 2008-09-05 17:42:48

Just det ja, Outside the box. Och visst får bananer aldrig saknas, framförallt inte om man tränar på morgonen.=) Kram!!

Postat av: Anders

Publicerad 2008-09-06 16:52:13

Bananas are for monkeys :P

Dela med dig av dina tankar!
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Jag är en helt vanlig person som drömt stort och siktat framåt. Flyttade hemifrån som 16-åring, drog en si sådär 100 mil hemifrån efter studenten och fann kärleken i både min nya stad och i han som blev min make. När något går mig emot finner jag på nya sätt att ta mig framåt, jag jobbar nu med mitt drömyrke och är precis där jag vill vara. Problemlösare, ihärdig, feminist, dansare och kärleksfull är några ord som kan beskriva mig. Livsmotto: "He hannel int om å rå ve, he hanne om å ta i tills he följ ve!"

Kategorier

Historisk tillbakablick

Prenumerera och dela