Lina

Hå och hej med Farbror frej

Publicerad 2008-09-15 21:30:18 i I huvudet på Lina,

Jag har cardioboxat med My idag! YEAH, både löpning och cardiobox idag... undrar hur kroppen mår imorgon.. bäst att inte fråga den när jag ska upp kl 5.15 imorgon, det kan gå illa då..

förresten är det riktigt gött att vara nyduschad!

Kommentarer & tankar

Postat av: Ayla

Publicerad 2008-09-15 21:37:08

Fan va nice :D det va kul på latinogympan! :D är sugen att testa det där - flowing eller vad det hette! ashäftigt! :D (såg det ut att vara i alla fall) säg till om du är på :D jag är på är jättetaggad till att träna mer nu! :D

Dela med dig av dina tankar!
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Jag är en helt vanlig person som drömt stort och siktat framåt. Flyttade hemifrån som 16-åring, drog en si sådär 100 mil hemifrån efter studenten och fann kärleken i både min nya stad och i han som blev min make. När något går mig emot finner jag på nya sätt att ta mig framåt, jag jobbar nu med mitt drömyrke och är precis där jag vill vara. Problemlösare, ihärdig, feminist, dansare och kärleksfull är några ord som kan beskriva mig. Livsmotto: "He hannel int om å rå ve, he hanne om å ta i tills he följ ve!"

Kategorier

Historisk tillbakablick

Prenumerera och dela