Lina

pensionärsvarning...

Publicerad 2008-09-26 13:12:47 i I huvudet på Lina,

Okej, hur mesigt är inte det här...

Jag sitter själv i köket och lyssnar på radio (via dator i hörlurar för att inte väcka pp)
Käkar massa för att balansera upp mig och surfar på P3s HEMSIDA Hallå, vem gör det egentligen? :O Pensionärer skulle göra det om dom kunde med internet... det är nog bara  JAG som gör det...

nä okej.. jag ska inte låssas vara cool... jag tycker om radio! Allra helst p3 <3 Jag pallar inte mix och rix och allt vad dom heter med reklam en gång i minuten... SUCK Nä p3 är min typ av station... oftast iaf, Morgonpasset och christer är mina favoritprogram, p3 populär funkar också bra. På tal om christer.. när börjar det?.. aah 14.02. Undrar om jag kan pricka in det? :)




anywho... Spontanutgång igår kväll alltså. Riktigt lyckat var det! :D Jessica och elias har riktigt härliga nollor. Sen kände jag igen massa faddrar också! Haha, dom hade en stor hink med nollevin stående också, och för vissa blev det lite mycket ;) Jag mår iallafall bra idag!

Jag vill äta cookie med jessica idag! Hallå jessica, har du inte nyktrat till snart? :P

Kommentarer & tankar

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-09-26 17:18:18

Tack gumman, du också :]

Ja det blir naaajs! :D Kramkalas låter...ehmn..Kalas! :D hihi ;)

Och du, p3 äär ganska bra! :] Speciellt "Mammas nya kille" på onsdagar där efter 16.00 nån gång :D

Dela med dig av dina tankar!
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Jag är en helt vanlig person som drömt stort och siktat framåt. Flyttade hemifrån som 16-åring, drog en si sådär 100 mil hemifrån efter studenten och fann kärleken i både min nya stad och i han som blev min make. När något går mig emot finner jag på nya sätt att ta mig framåt, jag jobbar nu med mitt drömyrke och är precis där jag vill vara. Problemlösare, ihärdig, feminist, dansare och kärleksfull är några ord som kan beskriva mig. Livsmotto: "He hannel int om å rå ve, he hanne om å ta i tills he följ ve!"

Kategorier

Historisk tillbakablick

Prenumerera och dela