Lina

Liten uppdatering

Publicerad 2009-04-15 23:33:33 i I huvudet på Lina,

Yeah! 
Äntligen har vi internet hemma! OCH hemtelefon! Dock har vi ingen fysisk telefon än + att vi inte ens vet vilket nummer vi har (pinsamt) men det kommer :)

Nu kan jag alltså återgå till att blogga om dittan och dattan som ingen förutom jag och mamma bryr sig om :P 
Idag har jag tex varit på universitetet och haft seminarie. Det gick bra och jag ska få hänga med Jessica och öva på att åka skateboard nångång framöver (hon har fått brädor på hjärnan). :D 
Skulle jobba 17-20 idag men eftersom en kollega till mig var tvungen att åka hem med magsjuka i magen så fick jag rycka in som den hjälte jag är och jobba ända till klockan 22! Men det är bra eftersom jag har bytt bort två av mina kvällar nu imorgon och på fredag. Jag tar allt extra jag kan. 

Det är den 15 idag. Den 15 betyder LÖN! Och den här 15e bjöd på en riktigt fin sådan! (nöjd!)

Imorgon är det box 12-13 och sedan på kvällen drar jag och PP iväg HEM! :D (som sagt i tidigare inlägg) 

På tal om box så drar dom alltid ner på passen under maj, (eftersom det är färre som tränar då,) och det kan vara så att det är mitt pass som stryker med. Det blir spännande att se om jag får boxuppehåll eller hur det blir. Hur som helst känns det mesta bra nu :)

Kommentarer & tankar

Dela med dig av dina tankar!
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Jag är en helt vanlig person som drömt stort och siktat framåt. Flyttade hemifrån som 16-åring, drog en si sådär 100 mil hemifrån efter studenten och fann kärleken i både min nya stad och i han som blev min make. När något går mig emot finner jag på nya sätt att ta mig framåt, jag jobbar nu med mitt drömyrke och är precis där jag vill vara. Problemlösare, ihärdig, feminist, dansare och kärleksfull är några ord som kan beskriva mig. Livsmotto: "He hannel int om å rå ve, he hanne om å ta i tills he följ ve!"

Kategorier

Historisk tillbakablick

Prenumerera och dela