Lina

Titta vad...

Publicerad 2009-08-04 12:27:09 i I huvudet på Lina,

64372d00dbca350d1f5e5e17befe267b.png

Kolla varifrån!

Titta vad söt jag är i min basker från H&M :D ps. Jag kommer hem till örebro på måndag eftermiddag.

Kommentarer & tankar

Postat av: Camilla

Publicerad 2009-08-04 13:14:09

Ja du är verkligen jättesöt men himmel vad du verkar ha avmagrat!! Hörde att du gick på nån diet, Gi?, kanske dags att avsluta den? Du som tränar så mycket behöver ju kolhydrater. Kom på mig själv med att jag helst skulle vilja predika massor om vikten att vara rädd om sig, lyssna på kroppen, bla, bla, bla men det tänker jag inte göra, litar på att du gör kloka beslut eftersom du är en klok liten gumma som besitter stora kunskaper inom området =) Puss på dig!

Postat av: Lina

Publicerad 2009-08-10 19:50:53

Hehe, tack för omtanken kära moster. Kan meddela att jag gör en min så jag ser smalare ut i ansiktet än vad jag egentligen är, så det är lugnt :)

Ska försöka dra en ragg till umeå i höst och hälsa på vänner, om det passar drar jag en ragg förbi dig också så får du se med egna ögon att jag visst har lite kött kvar ;) hehe kram kram

Dela med dig av dina tankar!
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Jag är en helt vanlig person som drömt stort och siktat framåt. Flyttade hemifrån som 16-åring, drog en si sådär 100 mil hemifrån efter studenten och fann kärleken i både min nya stad och i han som blev min make. När något går mig emot finner jag på nya sätt att ta mig framåt, jag jobbar nu med mitt drömyrke och är precis där jag vill vara. Problemlösare, ihärdig, feminist, dansare och kärleksfull är några ord som kan beskriva mig. Livsmotto: "He hannel int om å rå ve, he hanne om å ta i tills he följ ve!"

Kategorier

Historisk tillbakablick

Prenumerera och dela