Lina

There is alot going on right now

Publicerad 2009-02-03 21:51:02 i I huvudet på Lina,

Inte nog med att jag jobbade 11 timmar igår, fick 8 timmar sammanhängande nattledighet innan jag började jobba igen kl 06.00 under 9  timmar. Imorgon ska jag leda ett 90 minuter (som inte kommer bli så långt) boxpass för hormonstinna ungdomar (typ 2-3 år yngre än migsjälv, hehe)

wääl, sen ska jag plugga imorgon också (förberedde lite idag) och ha lektion.. OCH JOBBA...


sa jag att jag jobbar förrensten?


Måste berätta en sak som hände på jobbet

Igår kom butikschefen till mig och sa att han träffat en fd lärare han hade på handels, han handlar här ibland och nu hade han med sig ett kvitto. "Vem är den här kassörskan?" hade han frågat butikschefen som tittat "Lina".
"ehh, ja det är Lina" hade han svarat och inte vetat vad som komma skulle.

..

"Det är den trevligaste kassörska jag någonsin träffat på! Hon såg till alla, även de gamla längre bak!"


:O


:O

 Jag tappade hakan förståss, hade förberett mig på det värsta...


Sen fick jag en kram av chefen!!

HAHA


ps. på fredag kommer saya, thank god för det, för jag MÅSTE verkligen koppla av!

Kommentarer & tankar

Postat av: jessica

Publicerad 2009-02-03 23:07:16

åh, du är den trevligaste kassörskan jag någonsin träffat med :D

Dela med dig av dina tankar!
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Jag är en helt vanlig person som drömt stort och siktat framåt. Flyttade hemifrån som 16-åring, drog en si sådär 100 mil hemifrån efter studenten och fann kärleken i både min nya stad och i han som blev min make. När något går mig emot finner jag på nya sätt att ta mig framåt, jag jobbar nu med mitt drömyrke och är precis där jag vill vara. Problemlösare, ihärdig, feminist, dansare och kärleksfull är några ord som kan beskriva mig. Livsmotto: "He hannel int om å rå ve, he hanne om å ta i tills he följ ve!"

Kategorier

Historisk tillbakablick

Prenumerera och dela