Lina

Mycket att göra och lite tid

Publicerad 2009-01-28 22:59:45 i I huvudet på Lina,

Sjukt kul i helgen med Fille och Linda, tror inga bilder togs.. isåfall har jag inte sett varken kameran eller bilderna. 

Annars händer mycket: jobb, skola och träning. När jag väl är hemma orkar jag inte sitta framför datorn, utan jag läser eller spelar tvspel istället. 

Någon gång kanske jag får ett ryck och skriver ett fantastiskt roligt och intressant blogginlägg.. Men räkna inte med att det kommer inom en snar framtid...

Ps. Vår lärare på kursen är typ 150 bast och uttalar "work" som vök

Kommentarer & tankar

Postat av: jessica

Publicerad 2009-01-29 22:55:29

haha. det låter som om han ska dö när han börjar hosta och harkla sig

Postat av: Saya

Publicerad 2009-01-30 23:16:52

Haha!Ja 4 timmar! Jag undrar hur han ska orka hålla koll på alla stilfigurer, inplanerade pauser och andra retoriska aspekter. Framförallt blir säkert kroppsspråket spännande! Jag har provat bikinin idag så det sitter där den ska :p Ser verkligen fram emot att få träffa dig! Kramar!

Dela med dig av dina tankar!
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Jag är en helt vanlig person som drömt stort och siktat framåt. Flyttade hemifrån som 16-åring, drog en si sådär 100 mil hemifrån efter studenten och fann kärleken i både min nya stad och i han som blev min make. När något går mig emot finner jag på nya sätt att ta mig framåt, jag jobbar nu med mitt drömyrke och är precis där jag vill vara. Problemlösare, ihärdig, feminist, dansare och kärleksfull är några ord som kan beskriva mig. Livsmotto: "He hannel int om å rå ve, he hanne om å ta i tills he följ ve!"

Kategorier

Historisk tillbakablick

Prenumerera och dela