Lina

Kvällsmys

Publicerad 2009-07-10 23:22:27 i I huvudet på Lina,

Sorterar gamla bilder och ska som sommarprojekt sätta in massa gamla (och nya) bilder i ett RIKTIGT fotoalbum! Kosta vad det kosta vill! Är skitnervös att mina gymnasiebilder bara hux flux ska raderas och förloras för alltid, därför blir det scrapbooking i sommar! :) Bjuder på några gobitar från mina härliga gymnasieår!


Jag och tre av mina bästabästabästa vänner <3<3<3<3 på BALEN 2007
Malin, jag, Anders (min kavaljer ;) ) och Linnéa! KÄRLEK!



Vi bestämde en dag för att ha prickigt som dresscode. Prickig onsdag och alla damer i klassen är med! (Bara manliga André som fattas) Martina, Ida, Jag , Malin, Linnéa och Vanja som sitter längst fram :) 2007



JAG! hehe, är knark(hora?) eller något liknanade, Vanja och martina skrev manus, jag och Ida (dansarna) spelade. Roller som var långt ifrån våra riktiga personligheter, så jag får väl ta det som en komplimang!


Såhär brukade det se ut när jag och Malin förfestade ;) hehe, en klassiker. Pisang Ambon <3


Malin, jag, Linnéa, Malin, jag


FEMTIOTALSFEST! 50-dagar innan studenten <3 Jag och Linnéa (mest Linnéa) var initiativtagare, det ni! Det blev en succé! Många utklädda femtiotalister dök upp! :)

Avslutar lilla nostalgi-trippen med en av mina favvo-posar-snygging-bilder!

Malin, jag och Ida <3

(efter den här bilden togs dom här: )

fniss, taget i min lägenhet i vilhelmina förresten.

Nu är det nattinatt! Hoppas ni gillade tillbakablickarna!

Kommentarer & tankar

Postat av: Malin

Publicerad 2009-07-11 16:18:01

Vad fint Lina! Nästan så man borde känna sig lite gammal nu haha. Åh jag har ju en massa bilder på min gamla dator som jag hade i vilhelmina, jag hoppas HOPPAS att den går att starta upp någon dag och rädda bilderna.

Postat av: Vanjana Abrahamssana

Publicerad 2009-07-22 01:29:14

jag har massor, MASSOR från våra gymnasieår. men att framkalla dem skulle ta år. Nackdelen med digitalkameror.

Dela med dig av dina tankar!
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Jag är en helt vanlig person som drömt stort och siktat framåt. Flyttade hemifrån som 16-åring, drog en si sådär 100 mil hemifrån efter studenten och fann kärleken i både min nya stad och i han som blev min make. När något går mig emot finner jag på nya sätt att ta mig framåt, jag jobbar nu med mitt drömyrke och är precis där jag vill vara. Problemlösare, ihärdig, feminist, dansare och kärleksfull är några ord som kan beskriva mig. Livsmotto: "He hannel int om å rå ve, he hanne om å ta i tills he följ ve!"

Kategorier

Historisk tillbakablick

Prenumerera och dela