Lina

Vad händer...

Publicerad 2009-07-29 11:40:51 i I huvudet på Lina,

0-7564d60b39ae00369ce52a72bc5a0052.png

Kolla varifrån!

Vad händer på vägarna? Jo, strax utanför vilhelmina blev vi stående. På ena väghalvan var det uppgrävt, och på andra halvan hade en lastbil kört i diket. Här ser ni hur grävarn drar upp lastbilen. Försöker blogga från mobilen som jag brukar, men den hänger sig när jag försöker öppna ett nytt fönster. Tyvärr måste jag göra det för att kunna blogga :( Vi får nöja oss med ett "vanligt" mobilinlägg. Kostar pengar och jag kan inte redigera det som jag vill. Men men. Vi är alltså påväg till örebro nu, 100 mil ska avverkas innan vi är framme. Vilhelmina strax alltså. :)

Kommentarer & tankar

Dela med dig av dina tankar!
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Jag är en helt vanlig person som drömt stort och siktat framåt. Flyttade hemifrån som 16-åring, drog en si sådär 100 mil hemifrån efter studenten och fann kärleken i både min nya stad och i han som blev min make. När något går mig emot finner jag på nya sätt att ta mig framåt, jag jobbar nu med mitt drömyrke och är precis där jag vill vara. Problemlösare, ihärdig, feminist, dansare och kärleksfull är några ord som kan beskriva mig. Livsmotto: "He hannel int om å rå ve, he hanne om å ta i tills he följ ve!"

Kategorier

Historisk tillbakablick

Prenumerera och dela