Lina

Jag kunde inte motstå!

Publicerad 2009-06-11 01:36:45 i I huvudet på Lina,


Okej, bilden är felvänd, men jag orkar inte klura på hur jag vänder den. Är bara nöjd att jag lyckats fixa ett mobilinlägg med bild utan mellanhand från datorn! Är sjukt nöjd att jag kan blogga via internet direkt!
Som tack för att ni genomlider mitt mobilbloggdravel ska jag bjuda på en bild från ikväll:
Det här är David/Daniel, minns inte riktigt, har inte träffat honom innan... Ska dock fira midsommar med honom, så jag kommer nog lära mig vad han heter. Bakom honom sticker dock Simon fram:)
I know, inte den mest spännande bilden på jorden, men det får banne mig duga kl halv två på natten! Skönt att jag redan ligger i sängen iaf :) God natt igen! På riktigt nu :)

Kommentarer & tankar

Dela med dig av dina tankar!
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Jag är en helt vanlig person som drömt stort och siktat framåt. Flyttade hemifrån som 16-åring, drog en si sådär 100 mil hemifrån efter studenten och fann kärleken i både min nya stad och i han som blev min make. När något går mig emot finner jag på nya sätt att ta mig framåt, jag jobbar nu med mitt drömyrke och är precis där jag vill vara. Problemlösare, ihärdig, feminist, dansare och kärleksfull är några ord som kan beskriva mig. Livsmotto: "He hannel int om å rå ve, he hanne om å ta i tills he följ ve!"

Kategorier

Historisk tillbakablick

Prenumerera och dela