Lina

Måste undersöka...

Publicerad 2009-06-10 21:53:27 i I huvudet på Lina,

11b8ee58039208ca1da9e49669e82ce1.png

Kolla varifrån!

Måste undersöka mer, har inte lyckats hitta var jag kan mmsa bara text. Min mobil konverterar till sms om det inte bifogas något. Kanske borde ta tillfället i akt och bjuda på en snygg bild på mig eller nåt, men orkar inte. Har istället knåpat ihop en bild bara för att meddelandet ska bli ett mms. :) 
Just nu sitter jag hemma efter en hård dag på jobbet (blev inringd, suck). Tittar på sopranos som man fick gratis med aftonbladet idag. (ok, jag är hemma, alltså kan jag blogga från datorn, men det är fortfarande spännande med nya mobilen;) ) PP är ute med kompisar och svirar, jag iddes inte möta upp. :P det är rätt najs att ha en egen hemmakväll för en gångs skull.
 Köpte choklad 90%... Känns väldigt mastigt i munnen, det räcker med två bitar så är man nöjd, inte som marabous choklad där man inte blir nöjd förrens man käkat minst 3st 200g. 
wäll wäll, nu ska jag återgå till sopranos och sen ska jag ta mig en välbehövlig kvällspromenad med musik i lurarna. (om det inte regnar, då äter jag choklad istället, mums)

Ps. Grattis till my som blev 21 igår, och grattis till lillebror som aldrig mer behöver gå i femte klass:) kram till er båda!

Kommentarer & tankar

Dela med dig av dina tankar!
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Jag är en helt vanlig person som drömt stort och siktat framåt. Flyttade hemifrån som 16-åring, drog en si sådär 100 mil hemifrån efter studenten och fann kärleken i både min nya stad och i han som blev min make. När något går mig emot finner jag på nya sätt att ta mig framåt, jag jobbar nu med mitt drömyrke och är precis där jag vill vara. Problemlösare, ihärdig, feminist, dansare och kärleksfull är några ord som kan beskriva mig. Livsmotto: "He hannel int om å rå ve, he hanne om å ta i tills he följ ve!"

Kategorier

Historisk tillbakablick

Prenumerera och dela